تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ خلبان شاه صفی با اطمینان کامل از توان متخصصان داخلی، متبحرانه هواپیمای اف5 تازه بازآماد(اورهال) شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، صبح روز گذشته امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم وحدتی دزفول در حضور زائرین پرشور راهیان نور، با یک فروند هواپیمای جنگنده اف ۵ که به دست توانمند متخصصین فنی نیروی هوایی باز آماد شده بود، اقدام به پرواز بر فراز نمایشگاه کرد و با حرکات نمایشی بازیدکنندگان را به وجد آورد.
در این پرواز که هدایت هواپیمای بازآماد شده توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد،حرکات نمایشی از جمله پرواز در ارتفاع پایین، چرخش های نمایشی،لمس چندین مرحله باند فرودگاه و ادامه پرواز(touch and go) که یکی از فنی ترین حرکت های پروازی است به اجرا درآمد.
بنا براین گزارش، برابر دستورالعمل های مصوب، فرماندهان نیروها از پروازهای عملیاتی و آموزشی منع شده اند لیکن فرمانده نیروی هوایی با هماهنگی و کسب مجوز ازامیر سرلشکر موسوی  فرمانده کل ارتش اقدام به اجرای این پرواز داوطلبانه کرد .
گفتنی است این هدیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز سال جدید به ملت عزیز ایران با هدف تاکید بر توانمندی نیروهای داخلی و اتکا به بازوان و فکر متخصصان داخلی و همچنین یادآوری رشادت ها و جان فشانی های خلبانان غیور میهن اسلامی در چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.


نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت20:28---17 خرداد 1397


rezayi
ساعت20:27---17 خرداد 1397


رضا
ساعت20:27---17 خرداد 1397


ali
ساعت20:27---17 خرداد 1397


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 6 فروردين 1397 ] [ 23:15 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 357
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 84555
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->